vrijdag 5 september 2014

Geen Freddy, maar Billy (die van IKEA)


O, DES-ING loves design, ja, ook van IKEA. Verdrietig was ik dan ook dat IKEA juist mijn brievenbus had overgeslagen bij het bezorgen van de nieuwe catalogus. Het promotiefilmpje op facebook deed mij watertanden naar de papieren catalogus, nu heb ik 'm toch maar online doorgespit. Helemaal niet vervelend, want naast wat oude bekenden, zoals de hanglamp Maskros, de bijzettafeltjes Stockholm en de PS 1995 klok, was er genoeg nieuw speelgoed voor het interieur.

IKEA Masterby kruk

Keyword bij IKEA is 'handig' en het maakt niet uit hoe klein je woont, je kunt altijd groots wonen. Er is dan denk ik ook geen huis te vinden waar geen IKEA stuk in staat. En daar is ook helemaal niks mis mee, want voor heel weinig, heb je heel... Moooi. Ik vond een goede reden om mijn 'oude' met verf besmeurde krukje weg te doen en te vervangen door de Masterby kruk (ok, 2 dan, want die gele staat zo leuk bij de grijze en nog stapelbaar ook). In de Trogenbank kan ik al het kinderspeelgoed verbergen. En ik zocht een nachtlampje, dan meteen maar eentje met het kastje eraan vast. 

Bedankt IKEA, we kunnen weer even vooruit, maar volgend jaar niet weer mijn huisje overslaan he? T'is dat op de hoek, dat zo leuk gestyled is. En als je op de Masterby gaat staan, kun je misschien net de Maskros zien hangen...

IKEA Trogenbank
IKEA PS 2014 bijzettafel met verlichting
IKEA PS 1995 lamp
IKEA PS MASKROS
IKEA Stockholm bijzettafel
Mocht iemand door het veelvuldig gebruik van het woord 'IKEA' denken dat dit blog gesponsord is.... helaas niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten