woensdag 3 december 2014

Writers- & interior block voorbij!

Niks, niks, maar dan ook niks kwam er meer uit mijn hoofd en handen. Hoefde ik eerder maar met mijn ogen te knipperen en voila ideeën en mijn laptop open te klappen en voila woorden, nu was ik leeg. Kon te maken hebben met herfstblues, maar het hielp ook niet dat ik grieperig was.

Maar ineens vandaag: daar was ik weer. Ik doe het altijd goed in koud weer en kijk als enige persoon uit naar de maanden Januari en Februari (ook omdat ik niet zo'n Decembermens ben). Hoog tijd voor een voorjaarsschoonmaak in het najaar. Na eerst alle kasten en lades te hebben uitgeruimd, de Kringloop blij gemaakt en daarna gepoetst. Toen was het tijd voor styling.

Vandaag heb ik dus onze woonkamer weer veranderd en de bank staat op de enige plek waar 'ie nog niet had gestaan. En daarop zit ik nu heerlijk te werken. De mannen in mijn gezin moeten wel even wennen. Hidde vindt het lelijk en Edse vroeg: 'wat vind je er zelf van..??!!' (duidelijker kun je niet zijn me dunkt). Maar ik ben er dus heel erg blij mee.


Onze Lennon&Yoko (nog steeds on sale in de webshop!) nog even een ander plekje gegeven, HAPPY!

Een mooie styling vraagt ook om mooie foto's, dus ook nog even tijd genomen om te gaan shoppen voor een nieuwe lens voor de camera. Een behoorlijke investering, maar je moet eerst zaaien voordat je kan oogsten zullen we maar zeggen.

Tot slot op veler verzoek een aantal 'girly' opbergpotjes gemaakt. Dit zijn de eerste resultaten met een hoog pink & glitter gehalte. Binnenkort in de webshop!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten