donderdag 23 april 2015

Van Verrassend Mooi tot Landelijk & van Industrieel tot Design

Landelijk: detail

Vorige week had ik een soort interior-roadtrip gepland, want soms moet je even uit je comfortzone stappen om weer nieuwe inspiratie op te doen. 






Mijn trip begon in Dokkum, waar mijn roots liggen. Daar had ik afgesproken met Petra van Verrassend Mooi. Verrassend Mooi maakt, zoals de naam al zegt, verrassend mooie dingen van reboard, een stevig karton. Dit doen zij voor zowel de zakelijke als particuliere markt. Het was een heerlijke binnenkomst in het kleurrijke stijlvolle kantoor in de binnenstad van Dokkum. Alles kan van reboard gemaakt worden, van kaarten tot schilderijen en van vloerkleden tot toonbanken. Kijk eens op www.verrassendmooi.nl

Dokkum is sowieso een leuk stadje om eens naartoe te gaan, het staat vol met mooie oude panden en leuke winkeltjes. Heb je een bootje, dan is het leuk om daarmee te komen, of anders kun je terecht bij een van de B&B's in de stad. Ik ging natuurlijk ook nog even de stad in om wat leuke interieurspulletjes te kopen.

Vrijdag was ik bij mijn zus Marian. Zij woont met haar gezin in een prachtige oude fabriek cq school, die ze helemaal verbouwd hebben. Marian heeft het pand helemaal in landelijke stijl ingericht, over elk detail is nagedacht. Alleen de meidenkamers hebben kleur, die zijn in heerlijk roze ingericht. Samen met mijn nichtje haar kamer nog een beetje een make-over gegeven, want het huis was die dag decor voor een fotoshoot. Styliste Sabine Burkunk en fotograaf Hans Mossel waren, met wat hulp van ons, de hele dag in de weer om de woning zo mooi mogelijk op de foto te krijgen. Erg leuk om bij te zijn. En binnenkort kun je het resultaat bewonderen in een woonblad, hou ze in de gaten!

In het weekend was het tijd voor Seinfestijn, een 2-jaarlijks evenement in Haarlem met allemaal leuke kraampjes met interieurspulletjes, kleding en food. Ook hier heb ik weer de nodige inspiratie opgedaan, oa bij TeLeukHout. De volgende Seinfestijn is op 27 september op locatie Seinwezen in Haarlem. En als je toch in Haarlem bent, vergeet dan niet een bezoek aan slowstore Brands Unxpctd, prachtige interieurwinkel in de binnenstad (Gedempte Oude Gracht). 

Nu geen woorden meer, maar plaatjes, enjoy!

Verrassend Mooi: accessoires
Verrassend Mooi

Verrassend Mooi: op de muur

Verrassend leuk idee: moderne sokjes voor een oud meubelstuk

Landelijk: detail

Landelijk: detail

Landelijk


Shoppen: CouCou

CouCou

Verliefd op deze lockerkast bij Brands Unxpctd

Brands Unxpctd

Brands Unxpctd

Inspiratie

Seinfestijn: Te Leuk Hout

Geen opmerkingen:

Een reactie posten